Współczesne społeczeństwo to społeczeństwo internetowe. Większa część życia przeniosła się do sieci. Prezentujemy się na profilach społecznościowych, reklamujemy w Google, robimy zakupy online. Posiadanie strony internetowej to już zbyt mało, żeby być widocznym w sieci. Co można zrobić, żeby nie zniknąć w milionach innych danych?
Content marketing (szkolenie) – szansa na zaistnienie w Internecie
Istnieje wiele strategii promujących strony internetowe. Jedną z nich jest content marketing, polegający na pozyskiwaniu ruchu i odwiedzeń na stronie, dzięki ciekawej treści. Powinna być ona unikatowa – dzięki temu przyciągnie czytelników i będzie atrakcyjna także dla robotów Google. Jeśli nie chcesz zatrudniać dodatkowego pracownika lub zlecać tworzenia treści zewnętrznej firmie, warto udać się na content marketing szkolenie, choćby w wersji podstawowej, żeby mieć świadomość aktualnych trendów i działań internetowych.
seo duplicate content
Podstawowym błędem, którego należy się wystrzegać jest seo duplicate content. Na czym polega? Mówiąc w skrócie – to powielenie tej samej treści w ramach tej samej witryny (wewnętrzny duplicate content) lub na różnych stronach (zewnętrzny duplicate content). Użytkownicy łatwo wychwycą, że proponujemy im coś, co już czytali, a dodatkowo nasza strona znacząco spadnie w oczach Google. Zamiast zyskać, decyzja o powielaniu treści może stać się początkiem większych problemów z pozycjonowaniem strony.