Marketing sieciowy to obecnie podstawa widoczności naszej strony internetowej. A w przypadku gdy prowadzimy własny biznes, również możliwości sprzedaży online lub skutecznego budowania świadomości naszej marki.
Zobacz: https://marketingheroes.pl/
SEM co to?
Najszerszym pojęciem, które wyróżnia się w działaniach online jest SEM, czyli Search Engine Marketing, czyli po polsku marketing w wyszukiwarkach internetowych. W uproszczeniu jest to szereg działań, które opierają się na optymalizacji naszej strony internetowej oraz dodatkowo jej promocji w wyszukiwarkach internetowych.
działania SEM
Jako jeden z elementów działania SEM wyróżnia się SEO, tłumaczone właśnie jako optymalizacja lub pozycjonowanie strony. Jest to uzyskiwane dzięki poprawie parametrów strony – od spraw technicznych, przez udoskonalenie treści, ale również pozyskiwanie zewnętrznych linków, które będą kierowały więcej ruchu do naszej witryny.
Drugim z elementów bardzo istotnych i powszechnie stosowanych, są płatne kampanie reklamowe w wyszukiwarkach, w ramach których od jakiegoś czasu sporą popularnością cieszy się również remarketing, czyli treści reklamowe kierowane wyłącznie do osób, które już wcześniej odwiedziły naszą stronę. Dzięki temu marketing staje się mocno spersonalizowany i dużo skuteczniejszy.
Możliwości marketingowych w sieci jest dużo. Warto zadbać o to, żeby stosować te, które pomogą nam najlepiej pozyskać nowych klientów.